Angripen av bacilusker !

Kände mig tung i kroppen i går... mycket riktigt var någonting på gång. Sommnade helt utslagen vid 23 tiden på kvällen och vaknade 01 på natten med hög feber ont överallt och snorig/täppt.
Idag skulle jag på ett läkarbesök på morgonen och eftersom Micke hade tagit ledigt från jobbet och skulle följa med så var det bara att pallra sig upp kl 6. Det var tufft kan jag säga, Det kändes som man kämpade i motvind. Men vi kom iallafall fram i tid. Men nej då hade läkaren "missförstått" tiden och var inte där !!! Trotts att det var hon som skrivit upp tiden åt mig på en lapp, irreterad var det bara att ta sig hem igen .. uppför snigel backen utan en tillstymmelse till luft i lungorna.
Nu är Micke på jobbet och jag ska slänga mig i bingen med mina sängvärmande pälsar (hundarna) Och totalt förtränga att de igentligen är dags att städa diska och hänga tvätt.



Kommentarer
Postat av: Tina

Det verkar som om alla är sjuka just nu! Krya på dej! /T

2010-02-24 @ 22:32:28
URL: http://minafinatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0