Film kväll....

I kväll har vi haft Fredags mys ! Micke hyrde barnfilmen G-FORCE , Disneys FETASTE action rulle :) som handlar om specialtränade marsvin som kämpar för att rädda världen ! medans Micke satt och gladdes åt hur bra filmen var gjord och alla special effekter satt jag och Jennifer mest och beundrade de sötaste och självklart fetaste marsvinet Hurley, Som kunde göra vad som hellst för en tårtbit. Han var helt klart charmig !

Nu har vi mumsat i oss semlor och Jennifer har hoppat i säng. Nu är det vuxentid som gäller...och självklart har Micke hyrt en rysare, *ärligt* vet jag inte om jag ser fram emot detta.. jag kommer ligga vaken hela natten och inte kunna sova. Och det är MICKES fel !! ... för mig hade det igentligen räckt med barnfilmen... :)
filmen som kommer att få mig att ligga vaken hela natten heter "Welcome to the jungle" och på baksidan står det så fint "
i djungeln kan ingen höra dig skriiiika"
Nä men illa för grannarna då att jag inte är i djungeln ! för mitt skrik lär dom inte missa.


 Håll mig i handen för nu kör vi !


TREVLIG HELG !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0