BILDBOMB från semestern i Lysekil

Hej !

Det var länge sedan jag kikade in här, Och nu när jag har en stund över innan jag ska hämmta jennifer i skolan så tänkte jag uppdatera med lite bilder från semestern i Lysekil, När Micke gjorde sin intensiv kurs, Han har klarat teori provet och har nu bara uppkörningen kvar. Håll tummarna för att det går bra! För sedan blir det andra bullar ! :)








Micke , Flame, Asta och Tindra.



Min underbara sötnöt



Min vackra syster yster



Flame ligger och jäser på soffan ( Inte lätt att löpa)



Mormor och Asta, två tröttmössor



Micke trött efter kursen



Flame ville självklart också sitta i mormors knä



Jennifer och Flame myser






På bowling banan.. bilder in action !



'







En uppklädd donna i mormors högklackade skor :)






De var allt för nu, De kan hända att fler semester bilder kommer upp senare !
Nu måste jag kila. TJOOOO

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga vinterbilder, gud så vackert vi har i Lysekil även på vintern. Men plocka bort mig för sjutton gubbar inser nu att jag ser ut som hundra...

2010-02-04 @ 14:40:15
Postat av: Anonym

Den söta tjejen i högklackat är MITT BARNBARN !

Stolt mormor

2010-02-04 @ 14:42:05
Postat av: Tina

Härligt med uppdatering Lina! Massor av fina bilder på vinterlandskap, hundar och ungar!! Å på er förstås! Grattis till duktiga Micke som tar körkort! Kram T

2010-02-05 @ 13:22:35
URL: http://minafinatre.blogg.se/
Postat av: Malin Kokkonen

Vad "Bodil" är fin och ser ut att trivas bra hos er!

Nu har vi flyttat ner till stockholm och väntar att få flytta in i våran egen lägenhet. Hur går det med träningen utav Asta? Skulle vara roligt att ses med hundarna! MVH/ Malin ägare av Westlake´s Bill

2010-02-07 @ 16:04:54
URL: http://mallopallo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0