Jag är på bättringsvägen :)

I går var vi på ridskolan, Jennifer var jätte duktig och Micke behövde inte hålla i hästen utan sprang brevid.  Hon skulle rida lätt, UTAN stigbyglar ! hur enkelt är det ? Själv satt man och domderade lite på läktaren med hundarna , Hängig och frussen . Jennifer fick mycket bra kritik av sin lärare, Och man märker verkligen hur hon har börjat ta detta på allvar och alltid gör sitt bästa ! Hon är helt orädd nu också !
Efter det var det dags att sadla av hästen och borsta, Han var på dåligt humör och förökte ta sig ett litet naffs i både mig och Jennifer men det gick bra ändå. Han har ju utseendet på sin sida, Han måste vara stallets absolut sötaste häst ! :)

Vi köpte Sushi på hemvägen mest bara för att prova på. Jag har ätit de en gång för många år sedan och då tyckte jag att de smakade jätte illa. De tyckte jag nu med.. eller det tyckte vi alla. Så Micke gjorde lasange istället. Nu har vi iallafall gett sushi´n en ärlig chans ! Och det är verkligen ingenting för oss.

Idag har jag legat i sängen nästan hela dan , Läst en hel bok som heter Hundens språk & Flockliv, Och nu har jag börjat läsa en bok om "Stressade hundar" mycket intressant.

Nu ska jag ta och ringa min kompis Klara och uppdatera lite om vad som sker i hennes liv , medans Jennifer sitter och snaskar godis framför "Ponny akuten" på tv. I morgon ska Jennifer vara ledig , vi ska på hörseltest igen.






På hemvägen.. trötta och frusna till tusen...




De var allt för nu... !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0