Söndag

Idag träffade jag min Klara på en fika i stan, utan hundar och ungar för en gångs skull , och det kändes som att det behövdes ! det var super trevligt att kunna sitta i lugn och ro och prata över en kaffe latte , Jag önskar den tiden fanns lite oftare, Men tyvärr ställer oftast dessa kroppsliga åkommorna till det, och det kan vara svårt att komma iväg hemmifrån.
Hon var snäll och körde hem mig när tandverken började komma krypandes, och det uppskattades verkligen.

Här är världens finaste Klara !



Vi två i bilen



Micke har lagat världens godaste middag ! Det blev revbensknäck, potatis och ungs grönsaker. Oscar var här på middag och det har vart världens bus på Jennifers rum som nu ser ut som ett smärre bombnedslag. Nu ska dom få lite chocklad pudding och sedan är det dags att göra kväller....för helgen lider mot sitt slut.


Kommentarer
Postat av: Klara

vilka härliga bilder...hehe tur att jag inte är så självkritisk! underbart att träffa dig idag, hoppas på att träffas snart igen! puss å kram

2010-02-07 @ 22:22:00
URL: http://winnieochjag.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Oskar gillar dig! Jennifers mormor.

2010-02-25 @ 18:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0