Det är mycket nu...

Och jag hinner knappt med att njuta av solen, Skulle hellst bara ligga på stranden och glassa men har så mycket med flytten just nu, Jag tror jag har glömt hur man gör när man flyttar, Allt är i ett enda stort kaos, lådor ÖVERALLT ! Det går knappt att röra sig här hema, Och jag vill bara fly!!!
om två veckor smäller det !! :) Det kommer bli så skönt när vi väl är på plats ! Ni kommer väl och hällsar på?

I helgen firade vi Mickes mamma som fyllde 50 !! hon fick en tre rättersmiddag och drinkar för två samt stand up i 4 timmar,
+ hundpassning så dom kan komma iväg tillsammans , Det var verkligen uppskattat och hon fick tårar i ögonen,








Lite bad har vi hunnit med också !

Här är en frussen dam....



trotts att termometern nästan slog i taket !

TITTA !




Nu har Jennifers rosa nintendo ds med 19 spel kommit och hon är helt lyrisk !
Här gäller det att sätta gränser ! en timme om dagen får räcka, Ut och lek i sommarvärmen unge ! :)
 



Det var allt för nu... måste återgå till mitt kaos !





Kommentarer
Postat av: Kakan

Vi kommer så fort som vi får:) det ska bli jätte kul!!! Längtar efter dig vännen! Men vist är det jobbigt säg till om ni behöver hjälp, Andreas får ju inte bära men jag kan:) kram

2010-07-07 @ 16:51:10
URL: http://cookielafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0