Godmorgon !

SOLEN SKINER !!!

idag skulle jag igentligen vart på ett möte kl 10, Men fick blodsocker fall precis när jag skulle gå så jag fick sätta mig ner och ringa, Och berätta, Sedan var det bara att avvakta tills det hade stigit tillbaka igen. Jag hatar när det blir såhär just när man ska gå någon stanns, När man måste passa någon buss eller ska på något läkarbesök, Eftersom man ringer bara en stund innan så får man jue betala 320 spänn för att man inte avbokar 4 timmar innan.. Suck.. det är dyrt att ha diabetes må jag säga.

Nu sitter jag och laddar batterierna, Ska ut i skogen hela dan tänkte jag, Sedan måste jag ner till biblioteket när jag hämtat Jennifer, För det är en hundbok som jag beställde som har kommit in. Det är dags att lämmna tillbaka Jennifers bajs bok också. Den heter Stopp i tarmen. Skit rolig !!! hahaha ! den kan jag verkligen rekomender för barn som gillar bajs :)



Kommentarer
Postat av: kirre

hahaha jga tror vi klarar oss utan bajsböcker här hemma :P Vad va de för hundbok du hae beställt ? :D kramis

2010-03-11 @ 15:54:03
URL: http://kirreflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0