Ingen motivation...

Trotts att solen skiner och snön smälter saknar jag helt motivation till att göra något. Gick ut med hundarna i skogen på en lång prommenad, Men bara för att jag var tvungen, Det kändes kämpigt och ansträngande ! Och när jag kom hem kändes det så tysst dött och trisst. Vad ska jag göra nu då?? Har drukigt kaffe och snackat med syster yster i telefon. Borde tvätta och läsa lite böcker men har INGEN lust alls. Det är jue samma sak varje dag.
Borde städa IGEN, stor städade i går men de kan man verkligen inte tro idag. Åååh vad meningslöst !!!

I morgon är det tävling i stallet och därför är ridningen inställd, Men jag har idee torka.. vad ska man hitta på istället.. ? Man kan jue inte bara sitta hema en hel helg. Herre vad dessa rutiner är inrutade, Man blir nästan chockad när man måste ta egna intinativ till att hitta på något annat, Än det som igentligen brukar stå på "shemat"

Tipps på sysselsättning mottages varmt. Men ha i tankarna att vi är PANKA också!!!!!!




Kommentarer
Postat av: Tina

Mata ankorna! Vi gjorde det här om dagen! Absolut inte en en tia på kul-skalan men det är något! Pulkabacken är ju gratis oxå! Att promenera i hamnen me! Sen har siggesta sportlovskul i helgen. Vet inte om det kostar något men det kan vara roligt att bara komma iväg! KOlla deras hemsida! Man borde vara på topp-humör i det här vädret men jag kan inte heller finna motivation till särskillt mkt. Man kan ju vara vår-kåt, man kanske kan vara vår-deppig oxå? Ronja Rövardotter hade ju ett vårskrik som gjorde att hon mådde bättre när våren var på väg. Nästa gång du tar en promenad i skogen tycker jag att du ska vår-vråla lite Lina! Sen kan ju du informera mej om det fungerar! =) Kram

2010-03-06 @ 13:47:50
URL: http://minafinatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0