Kusin dejt...

Nu är kaklet nästan klart... det ska bara grejjas lite till ikväll ! Sedan är det på plats som det ska .






I går var jag och Jennifer hema hos syrran och lilla Alvisen och hällsade på. Mamma var också där och Flame fick följa med som "terapi hund" eftersom Alvisen har blivit hundrädd. Stackars Alva kunde knappt titta på Flame i början utan att skrika rakt ut. Men efter middagen ungefär när vi skulle åka hem (typiskt) verkade de släppa,
Jag får ta med Flame dit lite oftare så hon kommer över detta.. hundar finns jue överallt.. !!! Speciellt hema hos oss ! haha !
Snälla syster hade röjjt ur sin gaderob så jag fick två kassar med kläder med mig hem !! perfekt ! Nu måste jag göra samma sak och röjja ut mitt ..så hennes får plats :) haha.

Idag känner jag mig inte alls lika tung och deppig.. det kanske har vänt ???
Här kommer bilder från igår.


Mormor & Alva



Tog en snabb bild på fina syster , Hon kommer säkert mörda mig för detta..



Galen unge " SEEE MIIIIIG"



* VÄRLDENS FINASTE UNGAR *



Mamma ta kort på mig !! PÅ TOALETTEN !!! eh.. Okey...



Ser ni kulan ? synns inte hälften så mycket på kort som i verkligheten.. !! antingen är hon skendräktig eller så är hon dräktig i allafall på något konstigt sätt...???!!!


Kommentarer
Postat av: Kakan

Va bra det blev!!!! Coolt att sätta det så där! Kramar

2010-03-10 @ 19:01:18
URL: http://cookielafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0