*morr och milda grönsaker*

Jävla skit vecka.. och jääävla skit helg rent ut sagt ! Kanske har jag åkt på en riktig vår deppression ???!!! ska nog ta till mig Tina´s råd och gå ut i skogen och vår - vråla som Ronja rövardotter, Det kanske hjälper...vem vet ?!

idag har Micke kört sopor ! hela balkongen var full med stora säckar, Nu äntligen är det tomt. Efter det gick jag och Jennifer ut med hundarna och tog en sväng förbi Sara & Tomas på hemvägen för en kaffe, Micke höll då på att köra deras sopor också.
Hann inte vara där mer än ca 20-30 min och då ringde mamma som var i närheten ! Så det var bara att skynda sig hem så att vi hann träffas lite innan hon blev tvungen att åka vidare.
Efter de gick jag och Jennifer ner på dagiset med Stampe så han kunde hoppa fritt och Jennifer kastade sig från den ena snöhögen till den andra. Var ute ca 2 timmar och sedan gick vi in och åt och efter det sommnade jag tills nu, Missade melodifestivalen.... men skit samma... vem bryr sig ???!!!

Micke är i full gång och har börjat kakla om i köket.. ! och här sitter jag.... och stirrar i taket.. ska nog återvända till sängen nu...*orka sitta här och förpesta stämmningen*





Kommentarer
Postat av: Tina

Va fint ni får det i köket! Verkar som om du återfunnit lite motivation! Du var ju ute nästan hela dagen! =)

2010-03-07 @ 11:17:33
URL: http://minafinatre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0