Dags att sova kanske ?

Äntligen har desperate housewives börjat igen ! men de här avsnittet kanske inte var det mest spännande av dom.. bara sorgligt. Nästa gång kanske de börjar hända saker...
Nu väntar jag bara på säsongs premiären av Dexter... för de ska väl komma tillbaka ?!?

Sitter och dricker te och fryser ända in i benmärgen. Micke har vart ute och "tittat" till bilen med hundarna, Och sedan lekt lite med GPSén ..det riktigt lyser om honom som ett litet barn. Jag tror att de är första gången Micke längtar efter att få åka till jobbet i morgon bitti :)
Idag har jag städat, tvättat, och läst om hundar och stress, Mycket intressant, Men också ganska svårt ! En hund som hugger emot dig kanske du skulle tolka som agressiv medans han som skrev boken skulle tolka den som enbart stressad, Men vad är då en agressiv hund ? Det finns så många olika teorier om allting. Och det är ingenting som säger att någonting är rätt eller fel, eller jo självklart... fel kan man väl alltid göra... ?!!

Idag reagerade både jag och Micke på att vi tyckte Smilla ser stor ut ! magen lixom gungade som en kula i takt med kliven längst hallgolvet, Kan hon vara skendräktig nu efter missfallet ?

En stycke tok bild, på en stycke tok unge !!




Världens bästa hjälpreda i köket !



Friends 4 ever !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0