ZZZZZZzzzzzzzzzz

Idag blev inte ricktigt som jag hade planerat, Men så blir det ibland. Tanken var att jag skulle ha en plugg dag men kaoset började redan i natt , Flame var dålig i magen och behövde gå ut en gång i timmen, fram och tillbaka.. fram och tillbaka.. på med kläderna av med kläderna för varje gång blev det bara ljusare och ljusare ute. Blodsockerfall stup i ett .. ah kaos helt enkelt..
Väckte Jennifer kl 7 som var lik blek i ansiktet och påstådde att hon hade feber. Våran feber termomenter går inte att lita på så jag beslutade att hon fick vara hema. DUMT nog. Hon har vart ur pigg och rastlös hela dagen. Flames dåliga mage har fortsatt hela dagen och jag lär ha träningsverk i morgon av allt spring i trappor !
Jag har kokat ris till henne, dushat henne (eftersom hon har åkt på en super kladdig ögoninflammation till råga på allt) Alvin har börjat markera revir inne, Nu är det dags för kastrering.. det stinker.. tvättar allt jag kommer på kan vara källa till den här fräna äckliga lukten !!! och jag har hunnit plugga ca 10 min .... BRA GJORT !
Nu är Micke påväg hem och middagen ska lagas och springet i trappor lär fortsätta...

Behöver jag säga att jag är HELT SLUT som artist ???







Smilla blir bara rundare och rundare om magen.. vad är detta ???



Ne här har jag inte tid att sitta.... tjoooo*


Kommentarer
Postat av: kirre

oj din stackare.. låter som din dag inte varit den allra bästa :( får hoppas på en bättre morgon dag <3

2010-03-11 @ 22:25:59
URL: http://kirreflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0