Chicken...

Känner mig lite stressad ! Kycklingen är i ugnen och verkar ta hundra år att bli färdig. 18.30 ska vi titta på ett litet hus ute på ingarö ! Hoppas att det kan vara något för oss. I så fall blir inte inflyttningen förens till hösten , Vi som ville spendera sommaren i hus! Får se hur vi gör....

Idag skiner solen, Hett är det ! Har dushat tre gånger för svetten rinner.. hur ska de gå i sommar ? Andra blir glada när solen tittar fram, Jag blir bara irreterad tappar orken och får huvudverk, Kännslig som man är! Jag älskar våren, Men inte sommaren... och i år vart det ingen vår...

Jag gick till sjön idag med hundarna och dom simmade , Dom älskar att simma båda två men för Flame är det nästan en mani, Så ibland bara för "att" får hon bara sitta och vara passiv och försöka titta på vattnet utan att skrika rakt ut. Tänk att folk badar redan nu.. det måste jue vara galet kallt i vattnet fortfarande !
Skulle tagit med mig kameran men den låg i Mickes bil.

Nej nu är det dags att fixa i ordning och springa iväg.

Hörs senare ! KRAM*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0