?????????????????

Nu är det måndag igen, Och någon mors dag såg man inte skymten av !

Idag är en jobbig dag, Jobbig på många sätt, Glädje tvivel och frustration i ett, I kväll kanske det smäller.
Många tankar snurrar, Har inte kunnat sova på hela natten...är detta rätt ? är detta fel ?
Vi väljer ... men kommer vi välja rätt ?
Vi har inte många timmar kvar att bestämma oss på. Kan vi missa den här chansen ?
Antingen kommer vi fortsätta leva som vi har gjort eller så sker en drastisk förändring... en stor sattsning på familjelivet helt enkelt.

Förändringar kan vara bra... Men jag är alltid orolig för allt... och velar hit och dit..

Jag behöver min trygghet ! Är kanske inte redo för att hoppa bungyjump för det är så det känns. Men om jag inte är det nu... när är jag det då ? Man måste jue gå vidare i livet, Man kan inte bara stå och trampa. Ska man komma någonstanns så är chanser ett måste..

Vill jag stanna här... för alltid.. svar NEJ.

Imorgon är allt klar, I kväll kommer beslutet att tas. Sedan finns ingen återvändo



Håll mig i handen snälla !!!! för jag kanske hoppar !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0