Fantastiskt !

Huset var helt galet perfekt för oss !!! Många stora ljusa fina rum, Nyrenoverat badrum, golv värme, Öppna spisar, ved kamin... cooosy !! och vilket området sen ! Man fick lite bullerby´n kännsla över alltihopa, Fin tomt, Ja det går nog inte att hitta något fel, Förutom att det ligger OTROLIGT långt ut på värmdö.
Många konkurrenter hade vi också ! Det var ca 5 familjer där sammtidigt som vi, Många skulle dessutom komma senare, Och många hade vart där tidigare, De hade en intresserad från Island och en från Danmark.. bostads brist kallas det ! och dom sa att de hellst hade velat att alla skulle få flytta in, Men att de tar ett beslut i helgen och hör av sig. Jag vill ju så gärna ha det, Hur ska jag bära mig åt ?? Får man böna och be ??? Känner mig galet desperat ! Jag kommer inte kunna äta sova eller skita förens jag fått svaret.....

VILL VILL VILL !!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0