Kika på hus .....

*Hjäääsp* det var inte lätt att komma upp ur sängen idag, Jag skulle bara vila lite framför tv´n i morse efter jag hade lämnat Jennifer i skolan, Och på en halv sekund sov jag som en stock! nattens blodsocker var inte nådigt !

Det är fint väder och hundarna ska ut och söta Mikaela ska komma och fika ! Jag känner att kaffe suget börjar tära i mig. I eftermiddag /kväll ska vi städa kanin buren och sedan iväg och kika på hus. 140 kvadrat och 6 rum ! NYRENOVERAT! Inte dummt det! Hoppas nu att detta kan vara något för oss!


Slänger upp en bild på sötaste krutpaketet på ön

Min Mikaela



Kommentarer
Postat av: Mikaela Aka krutpaket

aaaaaw, va söt du e=)

Tack för idag!!

2010-05-26 @ 17:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0