Sjuk IGEN !

Nu har man åkt på en bamse förkylning igen, Feber ont i halsen och snorig som attans ! Det verkar också som om mina svinkoppor är påväg tillbaka. Jag tror jag blir galen ! har ju halva ansiktet fullt med ärr sedan förra omgången...

Sitter här med kaffe koppen i högsta hugg och försöker hålla mig vaken, Ska hämmta Jennifer i skolan snart. Då ska hon visa mig att hon allt har lärt sig gå på styltor ! spännande :)

Våran dammsugare har gått sönder så vi fick låna hit Mickes mammas dammsugare , Och fasen vilken skillnad det blev! Den brummade som en stor lastbil men rent blev det ! Nu förstår jag hur länge våran dammsugare har vart på väg att gå sönder. Med den har jag fått dammsuga var ända dag, Med den här skulle det nog inte behövas mer än en gång i veckan. Dags att inhandla en ny ! Någon som har något tipps på bra hållbara dammsugare ?

Hundarna har vart trötta idag, Var ute en liten sväng så dom fick springa av sig och nu ligger dom här vid min sida och sover. Flame är i en riktig trotts ålder , Hon hör inte och hon ser inte ! Så nu kräver man inte mycket ! Vi får låta henne gå igenom detta helt enkelt. Det hör till.
Kattungarna har också mest bara sovit idag, Men lilla Thea har provat på riktig kattmat ! Det går så fort nu i deras utveckling. Men hon är den som är före dom andra i allt !
Smilla och Alvin verkar inte bry sig om att lille pär försvann, dom letar inte... dom förstod nog att det var dags för honom att gå vidare. Alvin låg på min mage hela kvällen i går... som om han tröstade mig när jag var ledsen. Katter har allt ett sjätte sinne !

Idag är det fredag och helgen kommer mest bestå av städning, Balkongen ser ut som en sopptipp igen och Jennifers rum behöver ett lyft!

En trött Thea *


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Kan bara råda dig till att INTE köpa en handdammsugare!

2010-05-07 @ 21:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0