Sonjas Grek

I går var vi åt vi lunch på Sonjas Grek, Vi firade att min pappa hade fyllt år , Tänk vad gammal han börjar bli !
Dom har super god mat där, Men både jag och Micke fick ont i magen på hem vägen, Kanske åt vi för mycket ?!
Det är smällar man får ta, och det var värt det !

Jennifer var tok trött under hela lunchen, Hon hade sovit hos en kompis natten innan, Och var inte riktigt upplagd för detta ! Men hon hade haft kul hos sin kompis, Och är sååå duktig som vågar sova hemmifrån !!!

En sur Jennifer...




Världens smaskigaste efterätter !
MUMMA







Släkten...

Mia.. Mias mamma Ann-marie, Pappa och Karin !



Nu ska jag springa ner till posten , Fick precis ett sms att mitt paket har kommit JIPPI !!! vad det är i får ni se sen.
Ikväll har Jennifer dans uppvisning, Det kommer bli så spännande ! Bara hon törs !
Håll tummarna !!!

Måste bara slänga in en bild på en trött Thea ! är dom inte för söta när dom sover ?

KOM OCH KÖP :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0