SORG

Nu har "lille pär" inte långt kvar, Han föddes troligen med vattenskalle ( de var den lilla kattungen som fastnade i förlossningen som jag fick återuppliva) Efter det får man ett speciellt band ! tro mig.
Han ligger mest på sidan och andas sakta, Det var i går han blev såhär, Dagen innan var han uppe och busade och lekte med sina syskon. Fort har det gått !

Nu finns det inte mycket av honom kvar. Hela hans kropp förtinar, Försöker han resa sig på sina vinglande ben så är huvudet för tugnt och han rullar över.
I går bodde han innanför min tröja i värmen och tryggheten , sedan har han fått ligga på en värmekudde. Vi försöker göra den sista tiden så bra som möjligt för honom, Men nu hoppas jag bara att det går fort. Jag var helt säker på att han skulle dött under natten, Men han kämpar fortfarande. Jag ger det till i morgon annars får han somna in hos vetrinären.

Min lilla pär speciellare och snällare kisse får man leta efter, Allas lilla favorit. Han har alltid varit den lugnaste kissen ur kullen, Och den som varit mest sällskaps sjuk, Kom man in i rummet där han var så pep han och sprang i full fart fram till en, Han satt alltid och tittade efter en med sina skelande ögon som står åt varsitt håll. Jag kommer verkligen sakna honom !

Här är bilder som togs dagen innann han blev dålig..







Nästa gång jag skriver så finns han nog inte med oss mer, Ush vilken sorg :(

Kommentarer
Postat av: Kakan

Va söt han var! Beklagar sorgen det är aldrig lätt att mista någon:( kram till er!!!!

2010-05-05 @ 21:02:28
URL: http://cookielafamilja.blogg.se/
Postat av: Anna moster

Men fy nu kunde ja inte hålla tårana borta... Det är så hemskt när dom blir sjuka... Tänker på er och Min Fuzzen kanske tar imot han i himlen... puss

2010-05-06 @ 21:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0