*Rip lille pär*

Lille pär har ni somnat in

2010-04-07-2010-05-06



Var inte arg lilla katt mamma
jag var tvungen att gå.
När dom klippte banden,
orkade inte mitt hjärta att slå.

Älskade katt pappa,
mitt liv blev så kort.
Ta hand om varandra,
och mina kattsyskon
när jag flyger bort.

Jag vet att ni sörjer
och det finns ingen tröst,
men lyssna till era hjärtan
och ni kommer höra min röst.

jag finns inte bland er,
men jag finns ändå
Alltid i era hjärtan
och älskar er så

Vi kommer alltid sakna dig lilla vän
och nu finns du i himmlen
Aldrig kommer du bli bort glömd
Att man kan älska en katt så mycket kanske inte folk kan förstå,
Men bandet mellan oss, Fans bara mellan oss två.
Jag önskar dig ett nytt liv där du också får chansen att leva
I himmlen får inte dessa sjukdommar existera !
Sov nu gott min lilla vän, Jag är säker på att vi möts igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0