Idag är en bättre dag

För idag är det LÖRDAG !!!!

Jag & Micke ska till Nacka forum och köpa vinter skor, Och Jennifer ska på middag och sedan bio och se " Dumma mig " Med sin pojkvän Oscar :)

I Morgon bär det av tillbaka till Andy´s lekland, Men denna gång har jag och Micke planer på att mest sitta i fiket och slappa med en kaffe latte, Förra helgen vart det alldeles för svettigt..även för oss ! Därför tar vi med en lek kamrat till Jennifer..Så får dom springa runnt bäst fan dom vill haha !


Trevlig helg mina vänner !



Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Det var inte roligt på Nacka forum igår sjukt mycket folk ju!! Hoppas din helg varit underbar vännen!!! Kram

2010-10-24 @ 20:40:06
URL: http://cookielafamilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0