HOT !

Dagarna går och värmen håller på att ta kol på de flesta ! Jag önskar att man kunde spendera all tid man hade på stranden, men så är inte fallet. När valparna sover så packar jag och Jennifer väskan och kan smita iväg,
De små börjar bli stora ! de är mellan 41-45 cm höga och tänderna rasar i golvet sammtidigt som de biter på allt som kommer i deras väg ! Speciellt varandra, behöver jag nämna hur många tuggben det går åt i veckan ? Och hur många teip rullar det går åt till deras öron sedan, Jag klagar inte, Det här har varit en dröm i många många år som blivit verklighet !
De verkar sova mer och mer, Men är sammtidigt mer aktiva när de är vakna, Det är fullständigt kaos på gott och ont :) Att bada älskar dom allihopa, Även om Naevia är den som är värst ! Hon är så lik sin mamma. Kastar sig hejdlöst rakt ut i det blå och har inte en tanke på att hon INTE kan simma !
Rumsrenheten går framåt, men de händer fortfarande flera olyckor om dagen, När det är så varmt som det är just nu så dricker dom så otroooooligt mycket..där av räcker inte en avkissning i timmen, Sammtidigt som det är för varmt för att vara ute hela tiden, Hundrastgården är snart färdig byggd och större delen av den är placerad i skuggan, Så det kommer bli perfekt för dom att kunna vara ute sedan.
Tyvärr har vi haft så mycket att stå i sista tiden att inga ny tagna bilder på valparna har hunnit gjorts, Hundrastgård sammtidigt som vi renoverar kök, Sammtidigt som valparna rummsrenhetstränas, sammtidigt som att Jennifer har sommarlov m.m m.m är kanske inte den smidigaste kombinationen, Men läget är som det är, Och man prioriterar det som prioriteras skall! Jennifer och valparna , Köket o.s.v får därför ta den tid det tar, sammtidigt som jag AVSKYR när saker och ting inte blir färdigt!
Just nu sover valparna i en stor hög på golvet, Flame vankar av och an och väntar på att hennes "små"-stora bebisar ska vakna för lite lek, Dom har så jäklans roligt tillsammans.
Jag ska passa på att hänga tvätt, och fixa lite här hema.

Här är iallfall en nytagen bild på Naevia och mig framför datorn här om natten :)
Så lik sin mor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0