12 veckors sprutor

kräks och en fruktansvärd värme var vad vi utsattes för här om dagen !

Varfööör ska det alltid vara så hett så fort vi ska åka någonstanns ?

Många har visat intresse på mig sista tiden, Och vi hoppas att jag snart ska hitta ett passande hem, Gärna någon som är både tränings och utställningsintresserad men bara du tar tillvara på mina positiva egenskaper så blir jag lycklig ! Kärlek och uppmärksamhet är det viktigaste för mig, och jag ska självklart vara det viktigaste för dig :)
Att hitta ett hem bara sådär är inte det lättaste, Men "mamma" säger att när det rätta dyker upp känns det i hjärtat, jag längtar så efter den känslan !
Jag är både smart och snygg säger min "mamma"  Så ni behöver aldrig undra vart självförtroendet mitt kommer ifrån .. 
Jag är glad att jag är jag 

Puss /  <3  Lucretia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0