GoddagenS

Solen skiner idag trotts att den INTE skulle göra det! Jag som skulle ut och träna Flame gav upp tanken bara av att se henne ligga och flåsa på vardagsrums golvet, De får nog bli ikväll när det är svalare !

Snart kommer Jennifers nya sommarkompis och lekar några timmar ! Jennifer sitter förväntansfullt och tålmodigt och väntar, Dom skulle vart här kl ca kl 14, Nu är kl 14.14 ! vaaaar ääääär hon?? :)




Jag själv har gjort mina sed-vanliga rutiner och nu sover valpisarna lunch en stund, Passar på att hälla i mig några koppar kaffe och tänker lite extra på min kära vän Mikaela.. som just nu är och gör något väldigt modigt !!! :)

Mikkan pickan...& Gasta Asta





Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vackra Jennifer! <3

2011-07-01 @ 20:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0