Nu ska vi tillbaka till...

Stranden.. idag får vi se vad för underverk som kommer att utfärdas, Kanske ett sandslott om vi har tur så slipper jag rädda druknande ettåringar igen !

har just avreagerat mig på ett gäng turister som parkerade på våran tomt, Så fort det är auktion här brevid så tror folk att våran tomt är en parkeringsplats, Det är inte sällan det står bilar kors och tvärs över hela gräsmattan, Behöver jag säga att gräsmattan inte är en gräsmatta utan en jordmatta nu för tiden?! Så idag parkerade vi in dom med våran bil så de var tvungna att komma till oss och be om ursäkt för att få ut sin bil, Vilket dom inte gjorde dom la i backen och gasen och försökte ta sönder halva allt för att ta sig ut, Då blev jag rasandeeeeeeee!!!
-Turist idioter !!! Vi har hundvalpar överallt och kors och tvärs, barn som springer och katter som ligger i "skuggan" under era bilar, vad fan tänker ni med igentligen ? Ser ni någon gräsmatta här ??? vad kan det bero på??

Dom bad om förlåtelse...

Sådär... ja..

Dom åkte iväg med svansen mellan benen.... och just dom här lär inte komma tillbaka igen.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Bra där, ifrånsägelser behövs! :)

2011-07-02 @ 21:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0