Värme....

Men idag var det bara att passa på att njuta för imorgon ska det tydligen bli regn :(

Idag kom Jennifer hem från morfar och det är så roligt att hon är hema igen, Inge mer tyst och tomt.. hon är här ÄNTLIGEN ( hon var faktiskt borta i tre dagar ) Jag vet att hon har haft det jätte roligt både på skansen och grönan, Och hon behöver få lite tid från sin mor imellan åt... jag är ganska lätt att tröttna på, :)
När hon kom hem på morgon kvisten gick vi hem och packade upp hennes väska , Fixade lunch och avrastningar med alla vovvsar och sedan begav vi oss till stranden, På valparnas luch vila , som ni förstår är rutiner a-o för att få saker och ting att gå ihop !
På stranden fick Jennifer en ny vän :) Det tråkiga med alla dessa nya vännerna som hon träffar är att i stort sätt ingen är året-runnt boende här...utan sommargäster..så det blir lixom inga bestående vänner av det hela tyvärr.
bestående är inte heller min solbränna som släpper så fort jag kommer innanför ytterdörren.. vad är detta ?

I morgon blir det nog på med hundväskan och ut och träna Flame, Hon är olydigare än aldrig förr :) hon slår döv örat till helt enkelt, Efter denna kull tycker hon att hon är mogen att göra som hon själv vill, Och när hon själv vill. Hon är vuxen och självständig...ja det är iallfall vad hon "säger till mig " Flame som alltid varit så jäklans duktig, kvick tänkt kontaktsökande och har haft en "will to please" den Flame ser man inte mycket av just nu ! Och det måste jag ta tag i ! jag måste väcka den riktiga Flame.. som fortfarande sover :)
För att inte alltid vara ute och träna själva söker vi tränings kompisar, Det är alltid roligt att vara fler! Går du i samma tankar som mig, Hör av dig !

Nu snusar Asta Majken och Flame i soffan på övervåningen, Tik valparna i köket och han valparna i vardagsrummet. Jennifer på sitt rum och Micke envisas med att alltid somna på den där förbannade soffan..."den är jue så skön" jag får väl bära honom till sängen, Säg inte att jag ska "låta" honom ligga kvar där, Ska han sova på soffan varje natt kan vi lika gärna skaffa olika sovrum...
Nej män ska tas som män ska tas !

Flame Crixus och Asta



Naevia som vi fortfarande inte hittat en passande halvfodervärd till, Det får ta den tid det tar! det viktigaste är att vi hittar rätt! 



Får hålla fast henne för att få med henne på bild, Denna tjej är det "go" i :)



Titus chillar med sin pinne :)



Det skulle vara jätte kul om ni valpköpare som skaffat från denna kombination mailar lite bilder till mig så lovar jag att lägga upp dom i bloggen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0